بیانات اخیر سردار سلیمانی لرزه بر پیکره استکبار انداخت
بیانات اخیر سردار سلیمانی لرزه بر پیکره استکبار انداخت
معاون استاندار مازندران با تاکید بر تقویت اتحاد و همدلی در بین آحاد جامعه گفت: بیانات سردار سلیمانی با تکیه برپشتیبانی مردم و توانمندی‌های دفاعی لرزه بر پیکره استکبار انداخته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر، حسن خیریان‌پور امروز در مراسم یادواره شهدای روستای گلین با گرامی‌داشت ۱۳ شهید این روستا و با ابلاغ عذرخواهی استاندار مازندران به مردم گلین اظهار داشت: شهدا از بزرگ‌ترین سرمایه خود گذشتند تا مسئولان از مردم برای مردم و در خدمت مردم باشند. تجلیل از شهدا و انتقال روحیه ایثار و فداکاری دو هدف برگزاری یادواره‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه استقلال‌طلبی، رسالت‌ها و اهداف انقلاب به مزاج استکبارستیزان خوش نیامده است از آغاز جنگ اقتصادی خبر داد و گفت: باید با اتحاد و انسجام بین مردم و مسئولان استحکام‌سازی اقتصاد را در پیش بگیریم.

معاون اقتصادی استاندار مازندران به بیانات سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: بیانات سردار سلیمانی با تکیه بر پشتیبانی مردم و توانمندی‌های دفاعی لرزه بر پیکره استکبار انداخته است.

خیریان‌پور از اجرای مطالعات پروژه گازرسانی به روستاهای دهستان جنت رودبار خبر داد و از ترک تشریفات پیمانکار آسفالت گلین خبر داد و با بیان اینکه با تغییر پیمانکار ، آسفالت این مسیر به‌زودی آغاز می‌شود، گفت: مردم سال آینده برای حضور در یادواره شهدا از مسیر آسفالت عبور خواهند کرد.

امنیت امروز جامعه مدیون خون شهدا

محمد آزاد فرماندار رامسر نیز با بیان اینکه ۲۰ دفغه بطور متوالی در یادواره شهدای این روستا حضور داشته است گفت: امنیت، آرامش و آبادی منطقه مدیون خون شهدا است.

وی افزود: مردم در برهه‌های پرخطر و خطیر با موقعیت و زمان‌شناسی با ایثار و از خودگذشتگی وظیفه خود را به خوبی انجام داده و ما مسئولان باید برای مردم خدمت کنیم.

فرماندار رامسر با بیان اینکه سال‌ها پیش در این یادواره شهدا ۵۰ مورد مشکل مطرح می‌شد اما اکنون این مشکلات به کمتر از انگشتان دست رسیده که نشان از خدمات نظام و دولت است.

آزاد به اجرای پروژه انتقال آب منطقه ستاره پهلو به روستای گلین اشاره کرد و با بیان اینکه انتقال آب این مسیر به دلیل شرایط کوهستانی دشوار ولی پروژه در حال اجرا است، گفت: از ۷۰ کیلومتر مسیر تنها آسفالت شش کیلومتر منطقه گلین باقیمانده است که نیاز به اعتبار بیش از ۱٫۵ میلیارد تومانی دارد.

دلیل شرایط کوهستانی

  • دشوار ولی پروژه در حال اجرا است
  • کیلومتر مسیر تنها آسفالت شش
  • کیلومتر منطقه گلین باقیمانده است
  • که نیاز به اعتبار بیش از ۱٫۵ میلیارد تومانی دارد.
  • نویسنده : مسعود اکبری
  • منبع خبر : تسنیم