وعده “هر سه ماه، یک ایستگاه” برای متروی تبریز محقق شد
وعده “هر سه ماه، یک ایستگاه” برای متروی تبریز محقق شد

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تکمیل چهار ایستگاه متروی تبریز در یک سال گذشته و تحقق وعده “هر سه ماه، یک ایستگاه” برای متروی تبریز، ابراز امیدواری کرد که با حمایت‌های دولت و اهتمام جدی مدیریت شهری تبریز، ایستگاه‌های باقی‌مانده خط یک مترو تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و به بهره‌برداری برسد. محمدرضا پورمحمدی […]

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تکمیل چهار ایستگاه متروی تبریز در یک سال گذشته و تحقق وعده “هر سه ماه، یک ایستگاه” برای متروی تبریز، ابراز امیدواری کرد که با حمایت‌های دولت و اهتمام جدی مدیریت شهری تبریز، ایستگاه‌های باقی‌مانده خط یک مترو تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

محمدرضا پورمحمدی در حاشیه آئین افتتاح چهار ایستگاه خط یک قطار شهری تبریز با دستور رئیس جمهور، گفت: سرمایه‌گذاری قابل توجهی برای ساخت این ایستگاه‌ها انجام شده و لازم از است از مجموعه دست‌اندرکاران این حوزه قدردانی کنیم.

وی افزود: سال گذشته در مراسم افتتاح تعدادی از ایستگاه‌های مترو، وعده دادیم که هر سه ماه یک بار یک ایستگاه به بهره‌برداری برسد که بعد از گذشت یک سال این وعده محقق شد.

وی با اشاره به این‌که تکمیل مترو از مطالبات جدی مردم تبریز است، افزود: این پروژه در سه سال گذشته با کمک‌های دولت و شهرداری تبریز سرعت گرفته و کم‌کاری‌های گذشته جبران شده است.

پورمحمدی هم‌چنین بر پیگیری موضوع فاینانس خط دو قطار شهری تبریز از سوی بانک مرکزی، با توجه به نظر مساعد رئیس جمهور نسبت به این موضوع تأکید کرد.

به نقل از روابط عمومی استانداری آدذربایجان شرقی، بهره‌برداری از چهار ایستگاه خط یک قطار شهری تبریز صبح امروز (پنج‌شنبه) همزمان با افتتاح ۹۹ پروژه ملی وزارت کشور در حوزه عمران و مدیریت شهری، با دستور رئیس جمهور آغاز شد.

  • منبع خبر : ایسنا