آغاز پویش «به عشق علی» برای حمایت از نیازمندان و فرزندان ایتام و محسنین در آذربایجان شرقی
آغاز پویش «به عشق علی» برای حمایت از نیازمندان و فرزندان ایتام و محسنین در آذربایجان شرقی
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: پویش مردمی «به عشق علی» با هدف توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم و جذب حامی برای کودکان یتیم و محسنین همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرد.

غلامعلی ملامهدی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، پویش مردمی «به عشق علی (ع)» با هدف با هدف توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و ۴۵۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان تحت حمایت و همچنین جذب حامی برای ۱۴ هزار و ۳۰۰ کودک یتیم و محسنین سطح استان آغاز بکار کرده است.

وی افزود: پویش «به عشق علی» با همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی(ره) و صدا و سیما با تأسی از ابوالایتام امام علی(ع) برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: خیّران و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۰۱ کمک‌های خود را برای ایتام و نیازمندان واریز کنند.

به گزارش ملل پرس ، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی، وی در ادامه ضمن دعوت از مردم استان برای حمایت از کودکان ایتام و محسنین اظهار کرد: مردم نیک اندیش می توانند برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین به سایت http://ekram.emdad.ir مراجعه کرده و حمایت مالی از یک یا چند یتیم را عهده دار باشند.