یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵ | 13 محرم 1448 Sunday, 28 June , 2026
وحدت ملی در لحظه بحران 16 اسفند 1404

وحدت ملی در لحظه بحران

سخنان مسعود پزشکیان بیش از هر چیز تلاشی برای بازسازی همبستگی ملی در شرایط بحران است؛ تلاشی که می‌کوشد هم‌زمان سه سطح را به هم پیوند بزند: دفاع از ایران اسلامی، کاهش شکاف‌های داخلی، و ترجیح دیپلماسی بر تنش‌افزایی.

پزشکیان: مجلس کمک کند هزینه‌های بیخود و اضافی بودجه حذف شود 22 آبان 1404

پزشکیان: مجلس کمک کند هزینه‌های بیخود و اضافی بودجه حذف شود

رئیس‌جمهوری بر لزوم حذف هزینه‌های اضافی و بدون بهره‌وری از بودجه کشور تاکید کرد.

یارگیری دوباره تهران در زمین مذاکرات هسته‌ای با غرب 12 شهریور 1404
گزارش نیوزویک از دیدار روسای جمهور ایران و چین؛

یارگیری دوباره تهران در زمین مذاکرات هسته‌ای با غرب

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران روز سه‌شنبه در پکن با شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین دیدار کرد. این در حالی است که تهران به دنبال جلب حمایت چین و دیگر رقبای آمریکا از جمله روسیه است تا در برابر تحریم‌های احتمالی جدید و فشار بیش از پیش غرب بر برنامه هسته‌ای‌اش مقابله کند.»

پزشکیان رئیس جمهور تنی یا ناتنی…. 15 اسفند 1403

پزشکیان رئیس جمهور تنی یا ناتنی….

مدعی آنچه در فرم جلوت می‌دهد باید در محتوا هم آن را نشان دهد از آنجا که دولت مسعود پزشکیان از ابتدا بنا را با مردم بر صداقت و شفافیت گذاشتند افکار عمومی انتظار دارند که ایشان با همین قدر و قیمت مسیر را تا پایان دولتشان ادامه دهند تا به اعتبارو آبروی واژگان بیش از این تجاوز نشود. یا ایها الذین آمنو اوفو بالعقود و نیز خطبه ۳۴ نهج البلاغه و یا نامه ۵۳ حضرت علی ع به مالک اشتر :تَنْقُضَنَّ عَهْداً رَبَطْتَهُ بَیْنَکَ وَبَیْنَ النَّاسِ و نیز بیشتر از آن روایت‌های بسیاری که از وفای به عهد توسط حاکمان در ناصحه ی روایی خود داریم.

پزشکیان: یاس و ناامیدی به ضرر جامعه است/ برای نارسایی ها از مردم عذرخواهی می کنم 12 اسفند 1403
در دفاع از وزیر امور اقتصاد و دارایی؛

پزشکیان: یاس و ناامیدی به ضرر جامعه است/ برای نارسایی ها از مردم عذرخواهی می کنم

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ایجاد یاس و ناامیدی به ضرر مردم و جامعه است، گفت: نباید با سخنان خود ناامیدی را در جامعه پمپاژ کنیم. وظیفه همه ما امید آفرینی در جامعه است.

پزشکیان: عامل ظلم و بی عدالتی، منیت است/ وفاق یعنی وحدت و انسجام 20 دی 1403
در همایش وفاق ملی :

پزشکیان: عامل ظلم و بی عدالتی، منیت است/ وفاق یعنی وحدت و انسجام

تهران- ملل پرس- رئیس جمهور،گفت: عامل بی عدالتی و نادیده گرفتن حقوق انسانها، منیت، خودخواهی و تابعیت نفس است.