اعتبارات مختلفی برای پیشبرد اهداف اداره کل تخصیص می یابد
اعتبارات مختلفی برای پیشبرد اهداف اداره کل تخصیص می یابد
تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان: اعتبارات مختلفی برای پیشبرد اهداف اداره کل تخصیص می یابد و کوشش شهرستانها، ابزار اولیه جذب است

به گزارش ملل پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، امیر تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از زحمات رئیس و کارشناسان شهرستانها قدردانی کرده و کوشش آنها برای پیشرفت امور شهرستانها را ستود.
او گفت: در برخی شهرستانها با وجود کمبود نیروی کار، فعالیتهای شایسته ای انجام گرفته و بعضی دیگر علیرغم وجود تعدد نیرو، متاسفانه گزارش های ارسالی شان نشان از نیاز به تلاش بیشتر است.
تقی زاده افزود: هماهنگی کارشناس جوانان شهرستانها با کارشناس متناظر ستادی بسیار مورد تاکید است.
حسین دهقانی رئیس گروه ساماندهی امور جوانان اداره کل در مورد عملکرد شهرستانهای استان مسائلی در رابطه با کارگاههای ازدواج، مراکز مشاوره و تحکیم خانواده، کمیته های تخصصی و جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان، خانه های جوان، کمیته سامان ازدواج، اردوهای هویت افرین راهیان پیشرفت و اعتبارات صندوق کارافرینی امید و سامانه جامع اشتغال کشور را مطرح کرد.
حسن مرادی رئیس گروه مشارکتهای اجتماعی اداره کل فرایند اخذ شناسه ملی سمنهای حوزه جوانان را تشریح کرد و در مورد طرحها و برنامه های سمنهای شهرستانها سخن گفت.
احد آریامنش رئیس گروه فرهنگی و تربیتی اداره کل در مورد برنامه های مناسبتی و فرهنگی اداره کل صحبت کرد و ویژه برنامه های عفاف و حجاب، دفاع مقدس، دهه هایت امامت و ولایت و گرامیداشت یاد شهدای ورزشکار را از برنامه های اولویت دار دانست.

  • منبع خبر : ملل پرس