بازسازی اماکن ورزشی آذربایجان شرقی آغاز شده است
بازسازی اماکن ورزشی آذربایجان شرقی آغاز شده است
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه بازسازی سالن‌هایی که نیاز به تعمیر دارند آغاز شده است، گفت: با بازدید استاندار از ورزشگاه یادگار امام(ره) بازسازی این ورزشگاه در اولویت اصلی ما قرار گرفته است و در کنار آن پروژه‌های نیمه تمام دیگر هم در اولویت‌ کاری ما هستند.

حبیب ستوده نژاد در اختتامیه نخستین دوره جشنواره «رسم جوانمردی در ورزش آذربایجان‌شرقی» اظهار کرد: علیرغم مشکلات مالی زیادی که وجود دارد مسئولین شهرستانی حتی با دست خالی نمی‌گذارند پرچم ورزش روی زمین بماند. 

وی با اشاره به با افزایش شدید قیمت‌ها، بیان کرد: هزینه‌ها سرسام آور افزایش یافته است و باید مشکل اعتبارات استان را حل کنیم.

ستوده نژاد با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا، ورزش را کمی به حاشیه برد، گفت: با جشنواره فرهنگی ورزشی قره قیه عشایر استان و تور دوچرخه سواری که قدیمی‌ترین رویداد کشوری در این رشته است، وضعیت بهتر خواهد شد و امسال سی و پنجمین دوره آن در مهرماه برگزار می‌شود که تقاضای اختصاص ردیف اعتباری جداگانه‌ای برای این تور را داریم. 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ادامه داد: جشنواره رسم جوانمردی از سوی وزارت به ادرات کل سراسر کشور ابلاغ شده است و تمام ورزشکارانی که در این زمینه برگزیده شده‌اند، همگی شاخص و جوانمرد هستند که از یکایک آنها تجلیل خواهد شد.

وی، تبدیل شدن حوزه امور بانوان از گروه به معاونت را خبر خوشی برای بانوان عنوان کرده و افزود: ورزشکاران بانوان دوشادوش آقایان در میادین مختلف ورزشی حضور داشته و عناوین بسیاری را کسب کردند که با حمایت از ورزش بانوان می‌توان این موفقیت‌ها را افزایش داد.

به گزارش ملل پرس، ستوده نژاد اظهار کرد: در تاریخ ورزش المپیک، آذربایجان‌شرقی تنها یک مدال برنز توسط آقای یوسف کرمی در رشته تکواندو کسب کرده است و آرزوی ما این است که ورزشکاران در المپیک پیش روی ۲۰۲۴ پاریس مدال زرین کسب کنند و مایه افتخار باشند.