ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است
امام جمعه تبریز گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است و همه باید به سهم خود در این زمینه تلاش کنند.

« آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم» روز سه شنبه در اجلاسیه شهدای عشایری آذربایجان شرقی در شهرستان اهر، افزود: شهادت گنج و میراثی است که از انبیاء و اولیای الهی به ما رسیده و باید آن را پاس بداریم و تا ظهور امام عصر(عج) ادامه دهیم.

و️ی اظهار کرد: شهدا با نیت الهی و آرمان های خداپسندانه پای در میدان جهاد و مبارزه با دشمنان گذاشته اند و به طور قطع قبل از جهاد اصغر، جهاد اکبر یعنی جهاد با نفس خود داشته اند که به چنین مقام والائی رسیده اند.

ا️مام جمعه تبریز با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه، گفت: آنچه این روزها از بمباران ها و کشتارهای بی رحمانه از مردم غیرنظامی غزه در سطح نسل کشی و فشار برای کوچ اجباری جمعیت، در معرض دیدگان جهانیان قرار دارد، به نوعی نمونه ای از جنایات صهیونیست ها در طول ۷۵ سال گذشته است.

آیت الله آل هاشم، با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی همیشه اینگونه وحشی بوده است، ادامه داد: ️هدف این رژیم از نسل کشی در غزه، اول بقای نحس خودش، دوم حفظ تمدن رو به زوال غرب است.

وی یادآور شد: با وجود همه نوع جنایت جنگی صهیونیست ها در جنگ غزه، به طور معجزه آسا و برخلاف همه محاسبات و معادلات همچنان دست برتر با جبهه مقاومت است.

به گزارش ملل پرس ، اجلاسیه شهدای عشایر از زیربرنامه های یادواره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی بوده که قرار است روز پنجشنبه این هفته با حضور سردار سرلشکر سلامی، فرمانده سپاه انقلاب اسلامی در سالن پورشریفی تبریز برگزار شود.

  • منبع خبر : ایرنا