کرمان جان آذربایجان
کرمان جان آذربایجان
حادثه تروریستی کرمان ساعت های شنی را برای نابودی رژیم جعلی اسرائیل ونیروهای وابسته به آن را به حرکت در آورده است.

روز جمعه مردم آذربایجان با سردادن شعارهای ضداستکباری، ضدصهیونیستی و ضد داعشی بار دیگر اثبات کردند پای ارمان های امام راحل؛ مقام عظمای ولایت و انقلاب اسلامی ایستاده و تا انتقام سخت داغ بر سینه نگاه داشته و برای کودکان مظلوم حادثه تروریستی کرمان عزادار خواهند ماند.
این روزها کرمان غزه ای دیگر است؛ این روزها ایران یک صدا انتقام سخت را فریاد زده و فارغ از تمام گرایش های سیاسی برای زائران حاج قاسم لباس سیاه برتن می کند .

روز جمعه مردم آذربایجان در کلیه شهرستان ها بعداز برگزار ی نماز جمعه ، با سردادن شعارهای ضداستکباری، ضدصهیونیستی و ضد داعشی، این جنایت را که موجب به شهادت رسیدن و مجروح شدن جمع زیادی از مردم کرمان شد را محکوم کرده و از نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی کشور خواستار مقابله با عوامل این جنایت شدند.

مردم تبریز نیز از مصلی اعظم امام خمینی (ره) این شهر تا میدان ساعت در طول مسیر با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، « ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده»، « خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، « سپاهی و ارتشی قهرمان، انتقام انتقام»، « مرگ بر صهیونیست» و « داعشی صهیونیست نابودیت نزدیک است» خشم و انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان و ملت ایران نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: نام حاج قاسم هنوز در دل دشمن واهمه می اندازد

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم»، در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز افزود: حادثه کرمان نشان داد که دشمن عامل اصلی شکست های راهبردی خود را حاج قاسم می‌داند.

وی با بیان اینکه عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان موجب کشته شدن حدود ۹۰ نفر و مجروح شدن چند صد نفر شد، اظهار کرد: این عملیات از پیش طراحی شده بود و دل همه را به درد آورد و خانواده‌های زیادی را داغدار کرد.

امام جمعه تبریز گفت: هدف از این عملیات جنایتکارانه، انتقام از ملتی است که ایستادگی آن ها، انبوه نقشه های مستکبران شرور عالم را نقش برآب کرده و از تهدیدها و جنایت های دشمن فرصت بیداری، سلحشوری و پیشروی ساخته اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، با تاکید بر اینکه جنایت کرمان انتقام از ملت بزرگی است که سردار سلیمانی آنها را ملت شهادت و ملت امام حسین(ع) خواند، ادامه داد: ملتی که منطق و ضرورت نابودی رژیم تروریست صهیونیستی را در جهان تکثیر کرده است.

وی یادآور شد: مقاومت مردم فلسطین و نواز غزه، نشات گرفته از فرهنگ مقاومت حاج قاسم سلیمانی است و عامران و طراحان این جنایات هزینه بسیار سنگینی را برای عملیات تروریستی گلزار شهدای کرمان پرداخت خواهند کرد.

خطیب جمعه تبریز با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه «قطعا شکست دشمن با این ترورها ترمیم نخواهد شد و سیلی ملت ایران به دشمن، محکم و عبرت آموز خواهد بود»، گفت: برای نیروها و دستگاه‌های امنیتی کشور، آرامش و آسایش مردم همیشه مهم بوده و در وقت مناسب پاسخ سختی به جنایات اخیر داده خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، افزود: مردم تبریز این جنایات‌ ها را محکوم کرده و از دست اندرکاران مربوط و نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی می خواهیم پاسخ این خیانت‌ ها و جنایت‌ ها را به موقع بدهند.

گزارش از: سعید ایریلوزادیان

  • نویسنده : سعید ایریلوزادیان
  • منبع خبر : ملل پرس