آغاز ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی
آغاز ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی
رپرست دانشگاه پیام نور استان از آغاز ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، خبر داد.

 به گزارش ملل پرس ، میکائیل جمال پور با اعلام این خبر، افزود: متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط به پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی از روز سه‌شنبه مورخ ۳۱ مرداد تا روز شنبه مورخه چهار شهریور به درگاه سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به انتخاب رشته‌های بدون آزمون این دانشگاه اقدام کنند.

وی ادامه داد: اخذ دیپلم حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور یا داشتن مدرک کاردانی(فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای نظام جدید ۳-۳-۶ برای متقاضیان الزامی است.

وی یادآور شد: دانشگاه پیام نور به دلیل استفاده از شیوه آموزشی ترکیبی(حضوری و الکترونیکی) و با استفاده از منابع غنی درسی و برگزاری آزمون‌های استاندارد و سراسری، شرایط ادامه تحصیل برای طیف وسیعی از متقاضیان به ویژه افرادی که هم زمان با تحصیل، اشتغال به کار نیز دارند فراهم آورده و شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت را محقق نموده است.

به گزارش ملل پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان، جمال پور یادآور شد: دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی با کمترین شهریه دانشگاهی و بالاترین تسهیلات، در رشته‌های متنوع علوم انسانی، علوم پایه و فنی و مهندسی، تجربی، زبان‌های خارجی و هنر پذیرای متقاضیان ادامه تحصیل می‌باشد.