تصویب آئین نامه واردات خودروهای کارکرده در جلسه هیئت دولت
تصویب آئین نامه واردات خودروهای کارکرده در جلسه هیئت دولت
سخنگوی دولت از تصویب آئین نامه واردات خودروهای سنگین و نیمه سنگین تجاری باری و مسافری کارکرده زیر ۵ سال عمر در جلسه امروز خبر داد.

به گزارش ملل پرس علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: برنامه‌ای کوتاه و بلند مدت داریم تا تاکسی‌های هیبریدی را در شهر تهران به تدریج جایگزین فرسوده‌ها و خودروهای بنزینی کنیم‌.

وی افزود: معاون اقتصادی وزیر امورخارجه در جلسه امروز هیأت دولت حاضر شد و گزارشی از اقدامات دولت ایران در توسعه روابط اقتصادی با سایر دولت‌ها ارائه کرد. همچنین از اقداماتی که در سفرهای بین المللی رئیس جمهور اجرا شده و اگر موانعی داشته اعلام و قرار شد تا موانع برداشته شود.

سخنگوی دولت گفت: در نشست یکشنبه هیأت دولت هم تصویب شد تا خدام بقاع متبرکه از برخی موارد قانون کار مستثنی شوند از خادم حرم شاهچراغ هم بابت شجاعتی که به خرج داد تشکر می‌کنم.

وی افزود: استاندار سیستان و بلوچستان نیز در جلسه دولت حاضر شد و مسائل مربوط به کمبود آب، زیرساخت‌ها و سایر مشکلات را تشریح کرد و تصمیم گیری های لازم درباره آن اتخاذ شد و نهایتاً قرار شد بخشی از اختیارات رئیس جمهور و هیأت وزیران به استاندار سیستان و بلوچستان تفویض شود تا بتواند اختیارات ویژه ای در خصوص رفع مشکلات داشته باشد.

وی افزود: آئین نامه واردات خودروهای سنگین و نیمه سنگین تجاری باری و مسافری کارکرده زیر ۵ سال عمر در جلسه امروز تصویب شد. مصوبه دیگر هم آئین نامه تسهیل شایستگی‌های کارآفرینان بود تا بتوان حمایت مؤثری از کارآفرینان داشته باشیم و نیز فرهنگ کارآفرینی ترویج شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر