یک طلا و یک برنز حاصل تلاش بانوان دو و میدانی آذربایجان شرقی در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور
یک طلا و یک برنز حاصل تلاش بانوان دو و میدانی آذربایجان شرقی در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور
رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور با حضور ۱۸۰ورزشکار و مربی از استان‌های سراسر کشور روز گذشته برگزار شده و با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید و بانوان دوومیدانی کار آذربایجان شرقی توانستند دو مدال کسب کنند.

تیم دوومیدانی بانوان جوانان آذربایجان شرقی توانست در این رقابت‌ها، یک مدال طلا در ماده ۴۰۰ متر و یک مدال برنز در ماده ۴*۴۰۰ متر امدادی کسب کنند.

ثمین جعفرزاده از استان، قهرمان رقابت ماده ۴۰۰ متر شد و روژبین جهان از آذربایجان غربی و ساناز شاه پری از خوزستان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم کسب کردند.

هم‌چنین ثمین جعفرزاده، ایلین فرشی، ملیکا تبریزی و مریم فرحناکی در ماده ۴*۴۰۰ متر امدادی تیمی به مربیگری مهنا حربی توانستند مدال برنز کسب کنند.

لازم به ذکر است این مسابقات حکم انتخابی اعضای تیم ملی دوومیدانی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان که مرداد ماه سال جاری به میزبانی کشور کلمبیا برگزار خواهد شد را دارد.

به گزارش مل پرس، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، زنده یاد سید رضا انتظاری از قهرمانان و پیشکسوتان ارزنده ورزش دو و میدانی است که سابقه کسب دومدال نقره در مواد ۴۰۰و ۸۰۰متر و یک مدال برنز در ماده ۴در ۴۰۰متر امدادی بازی‌های آسیایی سال ۱۹۷۴تهران را در کارنامه دارد.