دودگرفتگی ۷ نفر در اثر آتش سوزی منزل مسکونی در ر
دودگرفتگی ۷ نفر در اثر آتش سوزی منزل مسکونی در ر
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: در اثر وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان قره‌آغاج تبریز، هفت نفر دچار دودگرفتگی شدند.

وحید شادی نیا در گفت‌وگو با ملل پرس، در تشریح این خبر، اظهار کرد: ساعت ۰۲:۴۵ بامداد گذشته، گزارش این آتش سوزی به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد و دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه، هفت نفر مصدوم و دچار دودگرفتگی شده بودند که توسط عوامل اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند.

آتش سوزی خودرو در پارکینگ ساختمانی در قره آغاج تبریز

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ ساختمانی در قره آغاج این شهر خبر داد.

سیامک نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: حوالی ساعت سه بامداد امروز، پنجشنبه، ۱۲ اسفند ماه، پس از گزارش مشاهده آتش سوزی خودرو در  پارکینگ ساختمانی در خیابان قره آغاج تبریز، نیروهای چهار ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این آتش سوزی ابتدا از دو دستگاه خودرو پرشیا و آریسان شروع و در حال سرایت حرارت و شعله به هفت دستگاه خودروی دیگر بود که با تلاش آتش‌نشانان اطفاء حریق شد.

نوروزی در پایان افزود: این آتش سوزی موجب دودزدگی هفت نفر از ساکنان ساختمان شده بود که با درمان سرپایی اورژانس خاتمه یافت و سایر خودروها دچار آسیب سطحی شدند.