دپارتمان تکنولوژی نانو در تراکتورسازی تشکیل می‌شود
دپارتمان تکنولوژی نانو در تراکتورسازی تشکیل می‌شود
مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: دپارتمان نانو تکنولوژی در تراکتورسازی با هدف دستیابی و تولید تکنولوژی‌های نوین تشکیل می‌شود.

مصطفی وحیدزاده در حاشیه حضور دبیر ستاد نانو تکنولوژی کشور در مجموعه تراکتورسازی ایران، اظهار کرد: باتوجه به قابلیت‌ها و ویژگیهایی که در این بخش وجود دارد، می‌توان با استفاده از نانو تکنولوژی تحولات بنیادین در عرصه‌ی تولید و صنعت بوجود آورد.

وی، مهمترین مزیت استفاده از تکنولوژی نانو در تولید، صنعت و … را بالا بردن کیفیت اعلام کرد و گفت: با استفاده از قابلیت‌های این حوزه می‌توان محصولی با کیفت و قابلیتهای بالا به دست مصرف کننده رساند و شاید در فرآیندهای مصرف به تبع طولانی شدن عمر محصول، بتوان عنوان کیفیت بالا و قیمت پایین را نیز به آن داد.

وحیدزاده از فعال بودن علوم نانو در شرکت ریخته‌گری تراکتورسازی خبر داد و اضافه کرد: شرکت ریخته گری تراکتورسازی که یکی از مجموعه‌های موفق در عرصه‌ی بین المللی بوده و سابقه همکاری با بسیاری از شرکت‌های معتبر جهانی از جمله فیات را در کارنامه‌ی خود دارد و چندین سال است که وارد حوزه نانو تکنولوژی هم به عنوان تولید کننده و هم به عنوان مصرف کننده شده است.

مدیر عامل تراکتورسازی، عرصه‌ی صنعتی و تلاش در این بخش را مقدس دانست و گفت: به جرات می‌توان فعالیت در حوزه صنعت و ارائه دستاوردها به نوع بشر را با عبادتهایی که به درگاه خداوند داریم، برابری می‌کند و این معنویات بیشترین پشتکار را برای ادامه این مسیر در فعالین این عرصه بوجود می‌آورد.

به گزارش ملل پرس، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان بزرگترین واحد تولیدکننده تراکتور در کشور ۹۸ درصد نیاز کشور به این محصول را تامین کرده و سالانه حجم قابل توجهی از تولیدات خود را نیز روانه بازارهای جهانی در بیش از ۱۵ کشور دنیا می‌کند.