“عود و نی انبون” بیاورید، “بندر” دارد می سوزد!
“عود و نی انبون” بیاورید، “بندر” دارد می سوزد!
ملل پرس: "عود و نی انبون" بیاورید، "کل" بکشید، "هروله" کنید، از تلواسه های عطش و آتش، مرثیه ای برای دریا و جاشوهایش بسازید، بندر دارد می سوزد ... بد هم می سوزد!

ملل پرس: ناله ها و مویه های دلریش بندرنشین ها، عجیب جانسوز است، فرقی نمی کند، حادثه باشد یا خرابکاری؛ ماتم و مصیبت عظیم محصول انفجاری شده است که نه تنها بندر؛ بلکه ایران را دارد می سوزاند! راستی، بازهم اردیبهشت است، عجب اردیبهشت نحسی داریم، اردیبهشت دوباره قربانی گرفته است، این داستان، روایت درست می خواهد، روایت بی روتوش می خواهد، یقه گیری ملی می خواهد، توضیح می خواهد، شفاف سازی می خواهد تا تشویشی که در دل یک ایران افتاده است، فروبنشیند …

  • نویسنده : احد نقش شور