وقتی الله را در حزب خود می‌پنداریم…
وقتی الله را در حزب خود می‌پنداریم…
به تازگی احدی از اعضای جریان شریان (رسایی_ بذرپاش) با بیان نقل قولی موجب دیده شدن و به اصطلاح ویو خوردن در فضای مجازی و اعمال واکنش‌ها بر آن فیلم و گفتارها از سمت متفکرین و نظریه پردازان گردیده است که از شبکه افق پخش شد: که چرا در صدا و سیمای که در انحصار این جریان است!!! این افراد حضور پیدا کردند و نیز این کشور مال حزب‌اللهی‌هاست.!


این خانم که خود را فعال فضای مجازی جریان شریان معرفی می‌کند هنوز نمی‌داند فطرت و سرشت رسانه تکثر بی چون و چرای آن و اعلام بی‌طرفی در برابر دیدگاه‌های جریان‌های مختلف و حتی مخالف است ؟حال سوال اینجاست این عنصر کشور ایران را با آن تمدن و تکثر فقط شش دانگ به نام حزب‌اللهی خواندگان متبوع خود می‌داند و با نگاه تمامیت خواهانه به هیچ گرایش و جریانی اجازه ی صحبت در رسانه‌ ای که با بودجه بیت المال  و حق عموم مردم ایران اداره می‌شود نمی‌دهد از چه طرز فکر و سیستمی برآمده است؟ اسلام ؟ یا دانشگاه خاص؟ که اینگونه بر مردم ایران خط و نشان می‌کشد و نیز آیا این جریان فکری آیا فکر نکرده که در انتخابات پیش رو به جمهور آرای مردم نیاز خواهد داشت و یا احیانا صرفا موفقیت خود را در عدم شرکت آحاد در انتخابات می‌پندارد؟
در همین مجلس نمایندگان فعلی با نگاهی به میزان آرای ایشان که در حال رسیدگی به حتی لباس آقایان هستند باطن ذات این جریان ها را خواهیم دید که نظرات عموم جامعه چقدر برایشان مهم و  حیاتیست و چقدر به تکثر نظرات مومن هستند.
و جذابیت موضوع زمانی بیشتر می‌شود که این عناصر همیشه فکر می‌کنند خدا در سمتی که آنان هستند، ایستاده‌است، و فقط اینانند که نمایندگان خدا روی زمین اند تا احکام خداوند را انحصاراً روی زمین و بر مردمانش اعمال کنند. باری قضاوت بر این جریان‌ها را به نوع و نتیجه ی عملکرد این دولت و مجلس می‌سپاریم که برآیند همین جریان فکری است تا  قضاوتمان صحیح‌تر از همیشه باشد.

  • نویسنده : حمیدرضا فضلی