مردم تبریز عملیات تروریستی جنایتکاران در کرمان را محکوم کردند
مردم تبریز عملیات تروریستی جنایتکاران در کرمان را محکوم کردند
تبریز- ملل پرس- مردم و نمازگزاران تبریز پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی پرشور ضدصهیونیستی و ضد داعشی، عملیات تروریستی جنایتکاران در گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند.

به گزارش ملل پرس، شرکت کنندگان در این راهپیمایی، با طی مسیر از مقابل مصلای اعظم تا میدان ساعت تبریز و سردادن شعارهای ضداستکباری، ضدصهیونیستی و ضد داعشی، این جنایت را که موجب به شهادت رسیدن و مجروح شدن جمع زیادی از مردم کرمان شد را محکوم کرده و از نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی کشور خواستار مقابله با عوامل این جنایت شدند.

راهپیمایان در طول مسیر با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، « ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده»، « خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، « سپاهی و ارتشی قهرمان، انتقام انتقام»، « مرگ بر صهیونیست» و « داعشی صهیونیست نابودیت نزدیک است» خشم و انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان و ملت ایران نشان دادند.

ملت ایران از آرمان های خود عقب نشینی نمی کند

فرمانده سپاه عاشورا نیز در این راهپیمایی گفت: فرزندان ملت در نیروهای مسلح پاسخ سختی به عاملان تروریستی کرمان خواهند داد و اگر دشمن فکر می‌کند با این اقدامات، محبت مردم به شهید «سلیمانی» کمرنگ می‌ شود، در این محاسبه به اشتباه افتاده است زیرا ملت ما از آرمان‌ های خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.

سردار «اصغر عباسقلی‌ زاده»، افزود: دشمنان اسلام از روز اول با اسلام ضدیت داشتند و از صدر اسلام دشمنی خود را واضح نشان دادند ولی به واسطه امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه، تمام فتنه و توطئه های دشمنان خنثی شده است.

وی اظهار کرد: دشمن هر فتنه‌ای داشته در طول انقلاب انجام داده است اما با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، همواره توطئه‌ها خنثی شده و دشمن مستاصل تمام همت و تلاش خود را به کار گرفته تا مردم را از این نظام ناامید کند.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: در زمان کنونی به واسطه رهبر معظم انقلاب و سردار قاسم سلیمانی، دست داعش از سرزمین‌های اسلامی قطع شده و تنها تفاله‌ های آن به دستور آمریکا و صهیونیست دست به چنین جنایت هایی می‌زنند.

سردار عباسقلی زاده با تاکید بر اینکه امروز شعار جبهه مقاومت و مردم مظلوم، همان شعاری است که سردار دل ها یادمان داده است، ادامه داد: مکتب اسلام به واسطه امامین راه‌اندازی شد و دشمن اگر در این انقلاب شکست خورده به اراده خداوند بوده است.

وی با بیان اینکه به طور قطع دستگاه‌های امنیتی جواب دشمنان خارجی و تفاله‌ های داعش را سخت و به موقع خواهند داد، یادآور شد: ما افتخار می‌ کنیم که مطیع ولایت و ائمه اطهار(ع) هستیم و کاری جز اجرای احکام و به غیر از مبارزه با دشمن و دفاع از مظلوم و زمینه‌سازی برای ظهور نداریم.

  • منبع خبر : ایرنا