پرداخت ۱۳۸ میلیارد ریال تسهیلات در زمینه مشاغل خانگی در شهرستان تبریز
پرداخت ۱۳۸ میلیارد ریال تسهیلات در زمینه مشاغل خانگی در شهرستان تبریز
مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز گفت: با ثبت ۲۹۷ فرصت شغلی در سامانه رصد و اشتغال این مدیریت به تعهد صد درصدی خود عمل کرده است

به گزارش ملل پرس، به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، ابراهیم فرقانی مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز گفت: با ثبت ۲۹۷ فرصت شغلی در سامانه رصد و اشتغال این مدیریت به تعهد صد درصدی خود عمل کرده است.
ابراهیم فرقانی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه تعهد اشتغال مدیریت جهاد کشاورزی تبریز در سالجاری ۲۹۴ فرصت شغلی جدید بود از ثبت ۲۹۷ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد اشتغال در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: سامانه رصد ثبت اشتغال یکی از راهکارهایی است که دولت برای ساماندهی و ثبت و رصد اشتغال در بخشهای مختلف (کشاورزی ، صنایع و خدمات) ایجاد نموده است.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ۲۱۰ فقره مجوز مشاغل خانگی در بخش کشاورزی این شهرستان با اشتعالزایی بیش از ۳۵۰ نفر از ابتدای امسال تاکنون صادر شده است.
وی افزود: عمده مجوزهای صادر شده در زمینه پرورش گاو، پرورش گاومیش، پرورش گوسفند، پرورش قارچ خوراکی، بسته بندی محصولات کشاورزی، بسته بندی سبزیجات و بسته بندی میوه خشک بوده است.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز در ادامه تاکید کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون با جذب ۶۶ درصدی سهمیه ابلاغی ۱۳۸ میلیارد ریال تسهیلات در زمینه مشاغل خانگی پرداخت شده است.
فرقانی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: همواره ایجاد مشاغل خانگی باعث کاهش بیکاری و بهبود کیفیت زندگی، پویایی اقتصاد خانوار، کاهش مهاجرت و توسعه روستایی می‌شود.

  • نویسنده : حمیدرضا فضلی
  • منبع خبر : ملل پرس