امیدواریم تورنمنت را با قدرت شروع کنیم
امیدواریم تورنمنت را با قدرت شروع کنیم
سرمربی تیم‌ فوتبال امید ایران گفت: تمام تلاشمان این است که مسابقات انتخابی المپیک را با قدرت شروع کنیم و بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

به گزارش ملل پرس، رضا عنایتی امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با هنگ‌کنگ در نخستین دیدار انتخابی المپیک اظهار کرد: خیلی خوشحال هستیم در اینجا حضور داریم. شروع هر تورنمنتی سختی‌های خودش را دارد و فردا بازی خیلی سختی را مقابل هنگ‌کنگ داریم و تمام تلاشمان این است که با قدرت این مسابقات شروع کنیم و بتوانیم اهداف تاکتیکی خودمان را در زمین پیدا کنیم.

وی ادامه داد: می‌دانیم شرایط سختی داریم البته خداراشکر تمام بازیکنانمان آماده هستند و تلاش می‌کنیم در ازبکستان کار بزرگی را انجام دهیم.

عنایتی در خصوص بازی گفت: بازی بسیار سختی را در آغاز تورنمنت پیش رو داریم و مطمئن باشید برای هر بازی برنامه‌های خاصی داریم.

سرمربی تیم فوتبال امید یادآور شد: مهم‌ترین مشکل ما در حال حاضر این است که نتوانستیم تیم هنگ‌کنگ را به طور کامل آنالیز کنیم و ما خودمان برای هر اتفاقی آمده کرده‌ایم تا سورپرایز نشویم.

وی گفت: ازبکستان به خصوص در رده‌های پایه پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشتند و می‌دانیم ازبکستان تیم سخت‌کوشی است و ما این موضوع را می‌دانیم و اجازه بدهیم در مورد بازی ازبکستان بعدا صحبت کنیم و ما تمام تمرکزمان برای بازی فردا خواهد بود. امیدوارم هم برای ما هم برای ازبکستان اتفاقات خوبی بیافتد و دو تیم از این مرحله صعود کنند.

تیم فوتبال امید کشورمان برای شرکت در مرحله اول انتخابی المپیک راهی تاشکند، پایتخت ازبکستان شده است.

برنامه و ساعت دیدارهای تیم فوتبال امید در مرحله اول انتخابی المپیک پاریس به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۵ شهریور

ایران – هنگ‌کنگ، ساعت ۱۵:۳۰

شنبه ۱۸ شهریور

ایران – افغانستان، ساعت ۱۵:۳۰

سه‌شنبه ۲۱ شهریور

ایران – ازبکستان، ساعت ۱۷:۳۰