تراکتور به دنبال سومین برد پیاپی
تراکتور به دنبال سومین برد پیاپی
تیم فوتبال تراکتور پس از قبول ۲ شکست پشت سر هم مقابل تیم های سپاهان و پرسپولیس، در ۲ بازی گذشته مقابل استقلال خوزستان و مس رفسنجان به برتری رسید و این هفته در مصاف با هوادار نیز به دنبال کسب سومین برد پیاپی است تا با ادامه روند پیروزی های خود، از مدعیان قهرمانی عقب نماند.

به گزارش ملل پرس ، شاگردان پاکو خمز در این فصل از رقابت ها در چهار بازی گذشته عملکرد متوسطی از خود ارایه داده و یک برد و شکست خانگی در مقابل یک باخت و برد خارج از خانه مقابل حریفان کسب کرده اند و این هفته در تهران به مصاف تیمی می روند که همچون تراکتور، شکست خانگی را در این فصل تجربه کرده و طعم آن را چشیده اند.

تیم فوتبال تراکتور در ابتدای فصل جاری رقابت های لیگ برتر، با قبول شکست مقابل سپاهان در اصفهان و پرسپولیس در تبریز غافلگیر و شوکه شد اما در ادامه توانست این شکست ها را با کسب برتری مقابل استقلال خوزستان در اهواز و مس رفسنجان در تبریز جبران و تلافی کند.

ترکیب سرخپوشان تبریز نسبت به فصل گذشته به کلی عوض شده و بیشتر بازیکنان این تیم برای نخستین بار است که با هم در ترکیب یک تیم توپ می زنند از این رو هماهنگی بین آنها، به طور طبیعی زمان بر خواهد بود و در بازی های گذشته دیده شد که این هماهنگی روز به روز در حال افزایش است.

تلاش تراکتور برای کسب سومین برد مقابل هوادار

تیم های تراکتور و هوادار تاکنون و در چارچوب رقابت های لیگ برتر، چهار بار به مصاف هم رفته اند که حاصل آن ۲ برد برای تراکتور، یک برد برای هوادار و یک تساوی برای ۲ تیم بوده است.

تراکتوری ها در بازی پنجم ۲ تیم که فردا چهارشنبه در تهران انجام می شود به دنبال کسب سومین برد هستند تا هم به سه امتیاز بازی و هم به سومین برد متوالی خود برسند تا بین آنها و تیم های مدعی فاصله نیافتد.

هوادار در نخستین حضور خود در لیگ برتر در فصل بیست و دوم، در مصاف با تراکتور در خانه با نتیجه بدون گل مساوی کرد اما در تبریز با یک گل نتیجه را واگذار کرد.

این تیم در فصل گذشته نخستین برد خود مقابل تراکتور را در تهران ثبت کرد اما در بازی برگشت در تبریز با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد و بازی پنجم بهترین فرصت برای این تیم است تا با کسب برتری، همه چیز را با تراکتور مساوی کند.

تراکتور به دنبال سومین برد پیاپی

عملکرد سرمربیان ۲ تیم

در مصاف های رو در روی ۲ تیم، این برای نخستین بار است که محمود فکری با هوادار مقابل تراکتور قرار می گیرد و اما خمز در فصل گذشته این تجربه را داشته و به عنوان سرمربی، تراکتور را در مقابل هوادار هدایت کرده است.

خمز در تنها تقابل خود مقابل هوادار در تهران در بازی برگشت با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیده اما محمود فکری که در این فصل هدایت هوادار را عهده دار است با ۲ تیم نساجی و استقلال در تبریز برابر تراکتور به پیروزی دست یافته و این برای نخستین بار است که با هوادار مقابل تراکتور صف آرایی می کند.

تراکتور به دنبال سومین برد پیاپی

گلزنان مصاف های ۲ تیم

در چهار بازی که بین ۲ تیم در رقابت های لیگ برتر انجام شده هفت گل رده و بدل شده که محمد عباس زاده و محمدجواد محمدی هرکدام ۲ گل برای تیم های خود به ثمر رسانده اند که در این فصل برای تیم های دیگر توپ می زنند.

گوستاوو و آقاجانپور برای تراکتور و معین عباسیان برای هوادار نیز هرکدام یک گل در این چهار دیدار به ثمر رسانده اند.

تراکتور به دنبال سومین برد پیاپی

بهترین برد و باخت ۲ تیم در این فصل از رقابت ها

تراکتور و هوادار در این فصل از رقابت ها چهار بازی پشت سر گذاشته اند که ۲ برد و ۲ باخت حاصل تلاش تراکتوری ها بوده و یک برد، ۲ مساوی و یک باخت برای هوادار رقم خورده است.

بهترین برد تراکتور نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان و مس رفسنجان بوده و بدترین باخت این تیم نیز مقابل سپاهان با نتیجه ۳ بر یک بوده است و هوادار نیز بهترین برد خود را مقابل شمس آذر با نتیجه ۲ بر یک رقم زده و بدترین باخت این تیم نیز مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه ۲ بر یک بوده است.

قضاوت «علی بای» برای هوادار و تراکتور

«علی بای» دیدار ۲ تیم هوادار و تراکتور را از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر سوت می‌زند و امیرمحمد داودزاده، محسن سلطانی و احمد محمدی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

ایرج نظری نیز به عنوان ناظر داوری برای این بازی انتخاب شده است.

تراکتور در پایان هفته چهارم با ۶ امتیاز در رده ششم است و هوادار با پنج امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و این ۲ تیم ساعت ۱۸ امروز چهارشنبه در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم می روند.

  • منبع خبر : ایرنا