امداد رسانی به ۸۱ دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک در آذربایجان غربی
امداد رسانی به ۸۱ دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک در آذربایجان غربی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی و رها سازی ۸۱دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محورهای استان توسط تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد.

امیر جعفرزاده در گفت و گو با ملل پرس با توجه به بارش برف وکولاک در محورها گفت: در طی تماس های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (۱۱۲) جمعیت هلال احمر استان  از ساعت  ۸صبح ۲۴ اسفند مبنی بر گرفتار شدن ۸۱دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی مزبور ، بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات eoc هلال احمر استان و با هدف رهاسازی خودروها و امداد رسانی به سر نشینان خودروهای گرفتار شده به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح این امدادرسانی گفت: تیم های عملیاتی پایگاه های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محورهای مزبور پس از طی مسیر در این عملیات به ۸۱ خودرو به استعداد ۲۰۰نفر  امداد رسانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بابیان اینکه این عملیات امداد رسانی و رها سازی تا ساعت ۸ صبح امروز ۲۵ اسفند ادامه داشت، و همچنان ادامه دارد،  گفت:  منابع انسانی بکار گرفته شده در این عملیات رهاسازی و امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک شامل ۵ تیم امداد و نجات، ۱۹ نفر پرسنل و نجاتگر و ۴ دستگاه آمبولانس و ۱دستگاه خودروی کمکدار امدادرسانی کردند.