سرمربی قطر: جاه‌طلبی ما ادامه دارد/ بازی سختی با ایران خواهیم داشت
سرمربی قطر: جاه‌طلبی ما ادامه دارد/ بازی سختی با ایران خواهیم داشت
سرمربی تیم ملی فوتبال قطر دیدار نیمه نهایی با ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را سخت و دشوار توصیف کرد.

به گزارش ملل پرس، مارکس لوپس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر درباره پیروزی تیمش برابر ازبکستان در ضربات پنالتی و صعود به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ گفت:  در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و از سطح فنی بازیکنانم راضی هستم.  این پیروزی و صعود را به همه قطری‌ها تبریک می‌گویم و از هواداران می‌خواهم در  بازی آینده با ایران نیز همچنان از ما حمایت کنند.

لوپس خاطرنشان کرد: بازی با ازبکستان آسان نبود و در ضربات پنالتی هم به دست آوردن پیروزی سخت است. از نوع بازی تیم در این بازی رضایت دارم و باید با همین تمرکز و جاه‌طلبی به مسیرمان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ ادامه دهیم.

لوپس درباره توانمندی‌اش برای هدایت کردن تیم ملی فوتبال قطر به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با وجود اینکه در روزهای کم باقی مانده به مسابقات سرمربی این تیم شد، گفت: این یک موفقیت بزرگ است اما کارمان هنوز به پایان نرسیده و دو مسابقه دیگر تا دومین قهرمانی متوالی پیش‌رو داریم. بازی بعدی‌مان با ایران سخت خواهد بود. به بازیکنان پس از بازی سخت با ازبکستان استراحت کوتاهی می‌دهم تا آماده رویارویی با ایران شوند.

ایران و قطر ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه ۱۸ بهمن در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم خواهند رفت. در دیگر بازی این مرحله اردن با کره‌جنوبی بازی می‌کند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : حمیدرضا فضلی
  • منبع خبر : تسنیم