۳۳ کیلوگرم مواد مخدر در میانه کشف شد
۳۳ کیلوگرم مواد مخدر در میانه کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان میانه از کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و سه کیلوگرم حشیش و ۳۰۰ سی سی محلول تریاک در یک عملیات پلیسی با پشتیبانی عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدتقی سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در پی کسب اطلاع از تلاش سوداگران مرگ جهت انتقال مقادیری مواد مخدر از طریق جاده‌های ارتباطی به شهرستان، موضوع به دلیل حساسیت در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با پشتیبانی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ضمن کنترل جاده‌های ارتباطی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی میانه با بیان اینکه در این خودرو مواد مخدر یاد شده به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، افزود: در رابطه با این پرونده دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی تحویل شدند. 

به گزارش ملل پرس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، این مقام انتظامی در پایان تاکید کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریع از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.